Telepekao24
Bozena
2003-08-04 16:43:27 UTC
Witam,

Mam problem z połączeniem z telepekao24.
Odpowiedź serwera: Sieć nieosiągalna.

Bozena
Bozena
2003-08-04 18:01:58 UTC
Ogladalem demo tego nowego systemu i zdaje mi sie, ze ma lepsza
funkcjonalnosc. Nie wiecei przypadkiem czy pekao udostepni go posiadaczom
eurokonta www?
Gdzie można zobaczyć to demo?
I drugie pytanie - czy w tym nowym systemie operacje ksiegowane sa online,
czy tak jak w ewww.pl dopiero po 22 srodki sa dostepne dla uzytkownika?
Tego nie wiem. Zwracam jednak uwagę na pewien niuans. Po 22 są dostępne
środki via internet. W bankomatach powinny być dostępne w następnym dniu
roboczym (tak jest napisane na www). Osobiście uważam, że określenie to
oznacza, że jeżeli pójdę do bankomatu w następnym dniu roboczym bez względu
na godzinę, to mogę wypłacić gotówkę. W rozumieniu Pekao następny dzień
roboczy oznacza następny dzień roboczy po 14.00.

Więc po co im własne centrum kart??

Bozena
Navy
2003-08-04 20:46:48 UTC
http://www.pekao.com.pl/pekao24demo/ClientHomePage.pl
demo telepekao24
No Name
2003-08-03 22:47:42 UTC
Post by Bozena
[...]
Gentleman (lub Lady) wstaje zwykle koło południa, więc jak zje
śniadanio-obiad, to akurat czas na pobranie gotówki.
W tej zwłoce czasowej wyraża się troska banku o nasze aktywa, by nie
obchodzić się z nimi pochopnie.

Pzdr: Dogbert