BZWBK informuje mnie na pismie...
WAM
2013-09-18 17:46:54 UTC
...że w wyniku przeprowadzonej analizy rozmieszczenia placówek podjęli
decyzję o przeniesieniu *kilku* wybranych oddziałów do nowych
lokalizacji.

W związku z tym 1 Oddział BZWBK z ul. Wolności 1 w Krapkowicach
przeniesie do nowej siedziby przy ul. Wolności 2 w Krapkowicach.

Pytania:
1. Czy kilka oddziałów to to samo co jeden?
2. Po co mi to przysyłają na piśmie? Ja nawet nie wiem gdzie
Krapkowice leżą :) Przypisany jestem do oddziału w Szczecinie (wybrany
w internetowym wniosku oddział w którym niby zawieram umowę). W
Szczecinie mieszkam na codzień i tylko szczeciński adres bankowi
udostępniałem. Oni tam myślą że mnie interesuje tak bardzo
przeniesienie odległej ode mnie placówki z jednej strony ulicy na
drugą?

WAM
witek
2013-09-18 17:50:35 UTC
Post by WAM
[...]
moze bedziesz przejeżdżał i akurat wtedy bedziesz chciał coś załatwić.
Wiec lepiej wiedziec niż nie.
cef
2013-09-18 18:06:44 UTC
Post by WAM
W związku z tym 1 Oddział BZWBK z ul. Wolności 1 w Krapkowicach
przeniesie do nowej siedziby przy ul. Wolności 2 w Krapkowicach.
1. Czy kilka oddziałów to to samo co jeden?
A myślisz, że to chodzi o "jeden" oddział,
a nie o "pierwszy" Oddział w Krapkowicach? :-)
WAM
2013-09-18 18:30:11 UTC
Post by cef
Post by WAM
[...]
Zacytowałem z pisma choć nie użyłem znaków cytatu. W piśmie jest "1
Oddział" i na pewno chodzi o pierwszy oddział. Nie zmienia to faktu że
przeniesienie pierwszego oddziału to nie jest "przeniesienie kilku
oddziałów" jak napisano w pierwszym akapicie.

WAM
MarekZ
2013-09-18 19:15:27 UTC
Użytkownik "WAM" napisał w wiadomości grup
Post by WAM
Nie zmienia to faktu że
przeniesienie pierwszego oddziału to nie jest "przeniesienie kilku
oddziałów" jak napisano w pierwszym akapicie.
Czekaj, czekaj, na razie poinformowali Cię o Krapkowicach. Nie wiadomo co
będzie dalej.
WAM
2013-09-18 19:44:55 UTC
Post by MarekZ
Czekaj, czekaj, na razie poinformowali Cię o Krapkowicach. Nie wiadomo co
będzie dalej.
Czekam, czekam... będą kolejne listy? :D

WAM
WAM
2013-09-30 14:40:00 UTC
Post by WAM
Post by MarekZ
Czekaj, czekaj, na razie poinformowali Cię o Krapkowicach. Nie wiadomo co
będzie dalej.
Czekam, czekam... będą kolejne listy? :D
Jest kolejny :)

"Uprzejmie informuję, że pismo z dnia 11.09.2013 r., w którym
poinformowałem o zmianie lokalizacji 1 Oddziału Banku Zachodniego WBK
mieszczącego się przy ul. Wolności 1 w Krapkowicach, nie powinno
zostać do Państwa skierowane.

Przeniesienie siedziby 1 Oddziału Banku Zachodniego w Krapkowicach nie
dotyczy Państwa bezpośrednio, w związku z tym bardzo przepraszam za
wysłaną informację i proszę o potraktowanie pisma jako niebyłe."

Zwracam uwagę że w drugim akapicie jest w nazwie BZ - bez WBK.
Pewnie przyjdzie trzecie pismo wyjaśniające pomyłkę w nazwie.

WAM
Kamil Jońca
2013-09-18 18:38:08 UTC
Post by WAM
[...]
Ale o co ci chodzi? Podjęli decyzję o przeniesieniu kilku oddziałów (w
Pcimiu, Krapkowicach, Skolimowie i ChWGJ), a Ciebie informują o tym
jednym.
Post by WAM
2. Po co mi to przysyłają na piśmie? Ja nawet nie wiem gdzie
A tego to nie wiem. Ja też nie mogę wyjść z podziwu, że instytucje,
mając adres mailowy używają go tylko do spamowania. Dopiero teraz
niekŧóre się uczą wykorzystywać email do innych celów.
KJ
--
http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swinki-w-new-jersey/
Happiness makes up in height what it lacks in length.
WAM
2013-09-18 19:44:24 UTC
Post by Kamil Jońca
Ale o co ci chodzi? Podjęli decyzję o przeniesieniu kilku oddziałów (w
Pcimiu, Krapkowicach, Skolimowie i ChWGJ), a Ciebie informują o tym
jednym.
No to dobrze że napisałem. Może kogoś z Krapkowic poinformują o
przeniesieniu "mojego" oddziału i uda się tu utworzyć jakąś listę
przenosin "na drugą stronę ulicy".

WAM
lolekanabolek
2013-09-19 05:45:12 UTC
Post by WAM
Post by Kamil Jońca
[...]
u mnie w Płocku, też przenoszą oddział na drugą stronę ulicy, gdzie
wcześniej był Kredyt Bank. Też wczoraj dostałem pisemko w tej sprawie.
Co dziwne, jak wynika z pisma, stary oddział nadal będzie funkcjonować.
To pewnie z myślą o klientach, co by nie musieli przechodzić na drugą
stronę ulicy, którą stroną by nie szli zawsze będzie oddział BZWBK po
drodze mieli ;-))
Marcin
WAM
2013-09-19 07:34:19 UTC
On Thu, 19 Sep 2013 07:45:12 +0200, lolekanabolek
Post by lolekanabolek
[...]
Strach otworzyć lodówkę (bez względu czy masz w niej drzwi prawe czy
lewe).

WAM
Eneuel Leszek Ciszewski
2013-09-24 17:15:31 UTC
Post by Kamil Jońca
A tego to nie wiem. Ja też nie mogę wyjść z podziwu, że instytucje,
mając adres mailowy używają go tylko do spamowania. Dopiero teraz
niektóre się uczą wykorzystywać email do innych celów.
A mnie nie dziwi wcale to, że niemądrzy ludzie szybciej uczą się
złego zachowania niż dobrego. Dziecko, zanim stanie się użytecznym
elementem ;) społeczeństwa, brudzi pieluchy...
--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
J.F
2013-09-19 09:11:03 UTC
Post by WAM
[...]
Cos nikt nie pisze ze dostal podobne pisemko, a wiec:
a) cos masz w danych sugerujace ze powinno cie zainteresowac - adres,
kod, ... a moze oni sie pomylili wpisujac kryteria, albo ... twoj
oddzial w Szczecinie nie jest na Wolnosci ?
b) moze drukarnia sie pomylila ? Pismo imienne, czy tylko dorzucone do
koperty ?

c) a moze po prostu zadzwonic i sie spytac ? jesli nie byla to celowa
akcja ... to informatyk powinien byc zaciekawiony czemu tak.
tylko pewnie cie hotline do informatyka nie przepusci ..

J.
WAM
2013-09-19 09:41:19 UTC
On Thu, 19 Sep 2013 11:11:03 +0200, "J.F"
Post by J.F
[...]
Pismo imienne, mój poprawny adres, nic innego w kopercie nie było.
W nagłówku Wrocław 11 września 2013, podpisał (skan podpisu) dyrektor
Makroregionu Wrocław,

Mój oddział nie jest na Wolności, chyba nawet nie ma takiej
ulicy/placu w Szczecinie.

WAM
J.F
2013-09-19 10:15:20 UTC
Post by WAM
Post by J.F
[...]
No jak nie ma jak jest :-)
http://encyklopedia.szczecin.pl/wiki/Plac_Wolno%C5%9Bci

A oddzialy bzwbk sa na pl. Wolnosci w Szczecinku i Stargardzie
Szczecinskim :-)

Ciekawa sprawa z tym Szczeciniem, wpisuje w maps.google.com
szczecin, bzwbk
to mi znajduje "bzwbk w pobliżu Szczecin" ... w Łodzi.

J.

WAM
Slavekk
2013-09-20 15:59:49 UTC
Post by J.F
Ciekawa sprawa z tym Szczeciniem, wpisuje w maps.google.com
szczecin, bzwbk
to mi znajduje "bzwbk w pobliżu Szczecin" ... w Łodzi.
No i prawidłowo
Jest wieś Szczecin pod Łodzią
;)

Sławek
WAM
2013-09-20 18:20:34 UTC
Post by Slavekk
Post by J.F
[...]
Kiedyś jak wpisywało się: Szczecin, Wyszyńskiego to pokazywało
Police, Wyszyńskiego. Cóż, wszak są Police pod Szczecinem :D

WAM