jak wplacic na konto do zagranicznego banku ??
escovar
2005-02-05 21:03:15 UTC
hejka
moze mi ktos powiedziec w jaki sposob moge wplacic pieniadze na konto
w niemieckim, albo holenderskim (w kazdym badz razie zagranicznym)
banku, ale zeby koszt wplaty/przelewu nie byl wysoki?
dowiadywalem sie w wbk, ale tam mi powiedzieli, ze koszt wbk to chyba
25 pln ale koszt zagranicznego banku nawet kilkadziesiat euro ;( a to
troche za duzo jak dla mnie, dlatego szukam tanszej opcji
prosze o pomoc
dziekuje
pozdrawiam
AP
2005-02-05 23:15:37 UTC
Post by escovar
[...]
Jak poczekasz miesiac to BYC MOZE zostanie uruchoiony Euro_elixir ... i
BYC MOZE banki od razu zaczna oferowac usluge w ramach tego systemu
rozliczen ..... aaa..... no i BYC MOZE przelewy wtedy beda tansze

AP
escovar
2005-02-06 16:14:38 UTC
Post by AP
[...]
A co zrobic, aby nie czekac, az byc moze uruchomia Euro_elixir ??