konto dla spółki LTD z UK w Polskim Banku
NICE
2013-10-29 17:17:10 UTC
Witam,

czy orientujecie się Panie i Panowie w jakim polskim banku założe konto
z karta dla spółki zarejestrowanej z UK.? Bez tłumaczeń i zbędnych pytan?

Nice
Marek
2013-10-29 19:34:31 UTC
Post by NICE
Witam,
czy orientujecie się Panie i Panowie w jakim polskim banku założe konto
z karta dla spółki zarejestrowanej z UK.? Bez tłumaczeń i zbędnych pytan?
W ING kiedyś można było, nie wiem jak teraz.
Marek
NICE
2013-10-29 20:04:08 UTC
Post by NICE
z karta dla spółki zarejestrowanej z UK.? Bez tłumaczeń i zbędnych
pytan?
W ING kiedyś można było, nie wiem jak teraz.
thx, jutro zbadam temat

pawel
Tomasz Chmielewski
2013-10-31 00:52:45 UTC
On Tue, 29 Oct 2013 18:17:11 +0100
Post by NICE
Witam,
czy orientujecie się Panie i Panowie w jakim polskim banku założe
konto z karta dla spółki zarejestrowanej z UK.? Bez tłumaczeń i
zbędnych pytan?
Alior
--
Tomasz Chmielewski